Living Showroom je platforma sdružující majitele zajímavých nevyužitých prostor a vystavovatele bytového vybavení. Vlastníte nevyužitý prostor a chcete jej proměnit na atraktivní designový byt vhodný ke krátkodobým pronájmům? Obraťte se na náš tým architektů a designérů a my Vám jej pomůžeme zhodnotit. Nemáte vlastní prostor a chcete jen investovat? Vyberte si vhodný prostor a my se postaráme o vše ostatní.

" Projekt Living Showroom je velmi zdařilým pokusem o laboratoř, která nabízí interaktivní dialog mezi architektem a potenciálním klientem. Architekti simulují vysoký standart bydlení v malometrážním bytě, jehož prostory, byly historicky využívány pro diametrálně odlišnou činnost. Klient si tak může během krátkodobého pobytu osobně ověřit tvůrčí kreativitu architektů a designerů, kteří tím prezentují svůj architektonický názor přímo v terénu. Tento projekt je ukázkou, že lze vytvořit kompaktní bydlení s estetickou nadhodnotou i v exponovaných lokalitách, a to bez obrovských finančních nákladů. "
Dan Merta, ředitel Galerie Jaroslava Fragnera

Majitelé prostor

  • zhodnoťte nevyužitý prostor
  • sleva na vybavení 50 - 100%
  • příjmy z pronájmu a přenocování
  • podíl na příjmech z prodeje
  • marketingová podpora a know how

Naše platforma

  • jsme tým odborníků
  • máme databázi vhodných prostorů
  • společně vytvoříme koncept
  • zajistíme projekci i realizaci
  • bezplatné úvodní konzultace

Investiční příležitost

  • můžete investovat, i když nemáte prostor
  • zhodnocení investice 10 až 25% p.a.
  • transparentní podmínky správy
  • prostor můžete využívat pro vlastní potřebu
  • filozofie Living Showroom 

Case Study Living showroom ke stažení zde

"Osobně projekt hodnotím jako velmi záslužný a významný. Living showroom v sobě vhodně snoubí odpovědi na mnoho naléhavých otázek současného života - jak být originální, ekologický, úsporný a hospodárný, uspokojit své estetické požadavky - a přesto se těmito faktory necítit omezený a limitovaný. Prostory i zdroje ubývají a inspiraci, jak lépe a radostněji využít v praxi to, co je již k dispozici, uvítají jistě nejen mladí lidé. A příležitost vyzkoušet si vše na vlastní kůži a smysly bude, domnívám se, všemi vysoce ceněna,"

Petr Ivanov, ředitel festivalu Architecture Week Praha.

 

Jak to přesně funguje?

Na první nezávazné schůzce probereme všechny otázky, které vás budou zajímat. Zejména se dozvíte, jakým způsobem zajistíme, že spolupráce bude prospěšná pro všechny strany. Pokud se dohodneme, následuje další fáze a tou je studie proveditelnosti, projekt a samotná realizace. Studie proveditelnosti je zjednodušeně řečeno shrnutí slabých a silných stránek lokality a samotného prostoru, odhad investičních a provozních nákladů a příjmů. Hodnota rekonstrukce prostoru na Living Showroom je závislá na stavu, ve kterém prostor nyní je.

Zjednodušeně řečeno, pokud stačí vymalovat, je to nejméně nákladné, pokud však je třeba kompletní rekonstrukce, nové rozvody, okna, omítky, zateplení atd. může se cena vyšplhat až na částku kolem 15 tis. Kč/m2. Velikost není rozhodující, 20 m2 je dostačující, problém není ani showroom o výměře 200 m2.



Jaká jsou kritéria pro výběr prostoru?

  • centrální lokace - typicky se showroomy budou umisťovat v centrech měst, mohou být však i na venkově, ale jen v atraktivních místech (CHKO, NP, blízkost golfu, u sjezdovky, u jezera apod.), je třeba si však uvědomit, že venkovské lokality budou mít výrazně nižší návštěvnost a tedy nebudou tolik rentabilní
  • pokud možno netradiční prostor, např. využití bývalé prádelny, mlýna, trafostanice, tovární budovy, sila, vodojemu, vojenské posádky, hausbotu apod. může být i hotelový pokoj nebo část bytu
  • zajištěný přístup - showroom se klidně může nacházet uprostřed továrny, ale nesmí se stát, že ve čtyři se zavře brána a nikdo se tam nedostane
  • bezpečnost - zákazník se musí při příchodu cítit bezpečně, nikoliv míjet party bezdomovců a feťáků. Přístupové cesty musí být přehledně značeny a v noci osvětleny
  • dostupné rychlé připojení k internetu

Hledáme provozovatele showroomů

Investorem a provozovatelem showroomů se může stát každý, kdo:
  • má k dispozici vhodný prostor a to buď ve svém majetku nebo dlouhodobém pronájmu
  • má k dispozici základní kapitál pro rekonstrukci a vybavení prostoru
  • je schopen buď sám nebo prostřednictvím svého zaměstnance (brigádníka) zajistit péči o prostor, tedy úklid, zajištění vstupu, nachystání snídaní do lednice, doplnění minibaru, drobné opravy apod.
  • bude sledovat aktuální nabídku kvalitních lokálních služeb a kulturních, sportovních a společenských akcí, doplňovat do společné databáze a tuto průběžně aktualizovat
  • bude akceptovat obměnu vybavení každé 2 roky
  • bude se průběžně podílet na nákladech na centrální marketing a zákaznickou podporu
 

 

Co získáte zapojením do sítě Living Showroom?

  • výraznou slevu (50% - 100%) na vybavení showroomu (podlahy, sanitu, instalační materiál, audio, video, osvětlení, typový i atypický nábytek atd.) od partnerů
  • finanční návratnost investice již po 2-3 letech provozu
  • podporu při stavbě - autorský i technický dozor, výběr komponent atd.
  • významnou marketingovou podporu, nebude se muset zabývat sháněním zákazníků
  • kromě příjmů z pronájmů a přenocování, také podíl na příjmech z affiliate marketingu a prodeje doplňkových služeb
  • okamžitou zpětnou vazbu a kontrolu kvality práce svého zaměstnance (zaměstnanců) díky propracovanému a automatizovanému systému klientských recenzí
  • možnost využívat byt také pro vlastní potřebu
 

Zaujala Vás naše nabídka? Potom neváhejte a sjednejte si co nejdříve nezávaznou informativní schůzku. Pomůžeme zhodnotit Váš prostor.



Konzultant Living Showroom

Ing. Michal Surka

+420 731 506 603
michal.surka@ararchitects.cz